LT på Dakota?

Nu har jag gått och velat fram och tillbaka gällande frågan om Lifetime på Dakota Southbridge..
Anledningen är först och främst Braveheart. Jag har fäst mig väldigt mycket vid denna bruna springare, och vill inte riktigt släppa taget om honom.. Han är som Farrain, helt enkelt..
Dakota går snart upp i level 14, och imorgon kommer jag få påbörja druidträningen för andra gången..
Men gällande LT:et så har jag pratat med min faster om hon skulle kunna köpa det (pappa har sagt stopp nu xP I totally agree with him about that xP Och det är inte ens en idé att fråga mamma om det xP), och imorgon ska vi prata mer om det, så vi får se...
Idag går mitt SR ut på Dakota, MEN om hon går med på att köpa LT åt mig, så kommer jag vänta tills nästa dubbel-sc-helg (alltså 3:e (?) helgen i Juli), innan jag köper det. Jag vill ha så mkt SC som möjligt xP
Så jag har redan börjat planera vad jag ska köpa om jag blir LT på Dakota :3 (det är 50% att hon säger ja, trots allt och jag har erbjudet en "massa" (gå ut med hennes hund varje dag under resten av sommarlovet (även om det regnar/åskar), måla halva deras hus, att hon inte behöver köpa något mer åt mig (under 2013 xP) och saltar sniglar under tiden som jag är ute med hunden x3)
Så här har ni en liten inköpslista :3:
 
Blå ryttarjeans - 69 sc
G.E.D. Arbetshandskar - 9 sc (alt. 420 js)
Svart toppluva - 36 sc
Svarta jeans - 96 sc
Blårutig tröja - 64 sc
Blå ankarkeps - 45 sc
 
Matt och mörkt westernträns - 28 sc
Vita benlindor - 90 sc
Vit ryttarfilt - 45 sc
Stor snöfilt - 73 sc
(Alt.) Ny frisyr - 19 sc
 
Ny frisyr - 19 sc
(Även han kommer vara ett av köpen)
 
Ny frisyr - 19 sc
(Även han kommer vara ett av köpen)
 
Där har ni listan :3 Hoppas bara hon säger ja x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0