Mer ang. LT:et

Jag pratade faktsikt med min faster tidigare idag och *trumvirvel*




Hon sa....



















Snart så kmr det.... cx






































































JA :D Såå nu ska jag bara vänta tills dubbel-SC-helgen c:
Bjuder på en bild på min fina pöjk :)
Ser ni den svarta häsren som står bakom honom? (den med sönderkliad svans...), det är min fina Tinna :D (eller jag är medryttare på henne :3) Dock har hon eksem, och hon har lyckats få av sig eksemtäcket... Men jag smörjer både man o svans med en tjärsak (något man ska ha till eksemhästar).
Både försra hästen (Bläsman) och Tinna är 26 år gamla, men beter sig som 16 xP






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0