Borta bra, hemma bäst

Åh, äntligen är man hemma! c:
Har saknat mina söwtisar ngt enormt medan jag vart borta, och längtar tills jag får logga in :3 (Söker efter uppdateringar just nu...) Ligger lite efter med Mario's (och VGT) uppdragen, men det är inget jag prioriterar direkt :3
Danielle den sega latisen hade inte fixat Ängel ngt medan jag varit borta, så jag bad underbara Emelie om lite hjälp, och hon ställde gladeligen upp c: Dock vet jag inte om hon fick mitt sms om att jag behövde hjälp med Ängel fredag-söndag (idag behövs det dock inte, kom hem lite tidigare än uträknat c;), så det ska bli spännande att logga in sen x3 Fast jag kan nog räkna med att pållarna har en rödsmiley ;c
Sen har jag även fastnat för några nya namn som kom i onsdags :)
Däribland: Smokechaser (aka Smosh), Foxking (aka Foki), Thundercloud (aka TC), Wolfsoul (aka Wolf), Silverflame (aka Silfer), Snakechild (aka Salazar - don't judge me cx), Moneymaniac (awesomeaste namnet ever xD aka Manny) och Peacechaser (aka Pepsi) c:
Så nu ska jag spara tills alla hästar har kommit (Winte/Wolf kmr få vänta... Dx) och köpa den jag gillar MEST ;3 Wish me good luck! ;D
Men nu ska jag ta och logga in, uppdaterar senare ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0