Dagens planer

Sry för lite dålig bloggning, har en massa nu innan skolavslutningen på måndag..
Men men.. Idag har jag tvingat med mig Danne o Emelie på lite träning :3
Well, det kommer ju bara vara jag som tränar, men ändå xP Det är alltid roligt att vara 2/3 :3 (Hehe, jag kmr tokfaila för jag avskyr när det är någon annan på banan x3 Jag är för tävlingsinriktad för sånt cx)
Så jag och Danne ska mötas vid baronessan kl 18.10 (om det går för henne då) och sen skutta runt på banorna :3
SB kom upp i level 13 igår så det är lite fart i honom ;D Tog även hem en FGC medalj (guld) på Braven och alla pållar fick grön smiley igen (förutom Braven, han får en grön idag ^^) så gårdagen var verkligen bra ^^
Men nu ska jag logga in på Dakota och göra lite uppdrag innan 18 :3


.PS. Om det är någon som vill hänga med är det bara att möta oss vid baronessan kl 18.10 och skriva Rose i säg-chatten ;) .DS.

Trackback

RSS 2.0