Summering av dagen :3

Yess, har fått igång Fraps (dock blir alla bilder i BMP format (*pfft*) så jag får sätta mig och fixa dem till png o sånt sen.
Idag har jag mest lallat runt på Ängel och chattat lite med klubben :3 Ängel gick upp i lvl 8 idag, och troligtvis level 9 imorgon :D (Danne ska ta hand om henne då ;3)
Körde FGC på Maddie idag, och som vanlitg förstörde bulldozern ALLT... -!- (Har kört 2 FGC lopp med Maddie nu i helgen, och båda gångerna har bulldozern förstört -.-") Idag när jag kom på målsträckan så vände den sig om precis och tog upp HELA vägen så jag kunde inte rida genom kontrollen -.-" Låg 1a då så det kändes väldigt surt -.-
Vart sur och loggade utan att ha gått i mål, tävlingsinriktad + dålig förlorare, och loggade in lite senare sen. FPC på Maddie precis innan klubbmötet. Kom 3a in i mål, men listan buttade ner mig på en 6e plats -.- Hatar champisar -.-
Sen nu, kl 18.00, körde jag MC. Låg 2a hela loppet, men sen på något mystiskt sett kom en massa personer före mig men jag slutade 3a iaf :3 Så nu har Maddie ett MC brons också :3 (hon har sammanlagt tjänat ihop 1 mc guld, 1 mc brons, 1 FPC brons, 2 fgc guld och 1 gc brons - dock har jag inte fått några av rosetterna förutom mc guldet och gc bronset - tack vare allt lagg -.-") Målet är att hon ska ha guld, silver och brons-rosetter från varje champis :3
Idag var sista klubbmötet på länge.. MW tar ju en sommarpaus nu framöver, vilket känns tråkigt, men det kommer hållas ridläger och sånt också c: Jag trivs verkligen bra i MW och kmr inte lämna dem igen (lämnade MW i måndags (?) för att gå med i MK (Metal Kings), men jag stod inte ut med att vara borta från MW så Snusis smugglade in mig igen :D <3).
Men nu ska jag äta kvällsmat sen bär det av bortåt ;3 Kommer verkligen sakna min underbara Ängel :'c Hoppas Danne tar väl hand om henne!
 
- Over and out for this time, Rose c;
 
[1 bild från dagen kan jag slänga med;]
[Vi var ute på upptäcktsfärd i VD, FP och ML :3]
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0