The end is near

Jaha.. bloggen har varit död ganska länge nu, och likaså mitt SSO spelande..
So I've desided too take a break from it.
Jag har inget som driver mig till att logga in längre.. Jag orkar inte levla för det är det tråkigaste som finns, alla hästar har röd/orangesmiley och championaten går bara rent åt helvete.. Det finns verkligen ingen motivation alls.
MW har sommaruppehåll, och förut var det bara MW som gav mig motivation till att logga in..
Så nu kommer jag släppa allt, välja ut några böcker och lägga mig i hängmattan.

Kommer fortfarande ha stenkoll på uppdateringarna och om det är något spännande så loggar jag nog in en snabbis på onsdagarna, men det är nog allt.

Så the end is near..

- Over and out, peace and love. - Rose Da Guldis Goldfield



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0