Uppdatering 12/6

Hejsan alla!
Denna veckas uppdatering innehåller vackra Frieserhästar!

Frieserhästar:
- Tre vackra Frieserhästar har anlänt till Steves Gård! Frieserhästarna är lite annorlunda än de andra hästarna på Jorvik...

På vilket sätt är Frieserhästarna annorlunda?
  • De lyfter benen högre när de travar och galopperar!
  • Deras man rör sig i vinden!
  • De är större än de andra hästarna på Jorvik! (Detta betyder inte att de är snabbare)
Releasepris är 990 Star Coins. (Ordinarie pris är 1299 Star Coins)

Frieserhästarna är mycket större än de andra hästarna på Jorvik!

De är så graciösa!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget


Okej, jag har fullständigt ångrat mig. Idag SKA det finnas en frieser i mitt stall. Även om det betyder att jag måste sälja Rokk..
Jag har bara 25 sc, MEN jag har fått tillstånd från pappa att köpa SC för 200kr så det har ju löst sig x)
Men nu till namnet.. Jag har funderat lite på namn o sånt, och här är mina förslag: Crazydancer, Crazydream, Darkdream, Darkwarrior, Darkwhipser, Icehope, Icenova, Iceprincess, Icequeen, Icesoul, Icetear, Icewarrior, Moonbelle, Moonqueen, Moonshadow, Moonstone, Moonwhipser, Northangel och Northpeak.
(Det blev ganska många.... o.0) Men jag kan inte bestämma mig.. Det kommer väll när jag väl står där framför min vackra frieser. Men vilken av dem återstår att se ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0