Winte <3

Jag har sålt Winte :'c Eller jag sålde honom för några dagar sedan, men jag saknar honom sjukt mycket ;'c
Han va min lille pöjk D':
Gammal bild på oss 2..
Jag sålde honom endast pga. hur han såg ut. Färgen och manens/svansens färg kändes inte rätt.. Han var för "smutsig" kändes det som... Så jag sålde honom för att göra plats åt Ängel.. Men nu ångrar jag mig så djupt så det finns inte :c Han va min llla pöjk, mitt hjärta... <3
Jag har min Långregn, Midnattgalenskap, Sommarblod, Rockstjärna och min Nordängel, men det saknas en plats.. Min Vinterskugga måste komma hem igen <3 :'c
Dock så vet jag inte hur jag ska göra D: Jag sålde honom till Ewa, eller rättare sagt gav honom till Ewa, eftersom han var hennes häst från början, men ja.. Jag tror inte Ewa tänker sälja honom, men jag måste få tillbaka mitt hjärta <3
Stallet är inte som det ska utan hans välkomnande gnägg på morgonen, hans buff i ryggen när jag mockade eller hans silkeslena mule.. Jag saknar denna häst så jewla mkt Dx
Och idag när jag och Ängel var ute på vår levlingsrunda så fick jag syn på honom..
Han bara stod där.. Så underbar *-*
Jag tänker köpa tillbaka honom, oavsett vad. Och nu när han är tillsalu igen så ska jag passa på.. Men det kommer dock bli till helgen/måndag, om det är dubbel-sc-helg.
Men dock så kommer jag byta namn på honom till Wolfsoul.
Det känns som en ny början får både honom och mig då. Då börjar vi om från början, utan ett förflutet.
Och jag ska se till så jag får hans papper i handen då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0