Aktivitet med MW

Idag var det fisketävling på schemat ;D
Vi började med samling vid Mr. K. Trout där Luc gick igenom vad vi skulle göra och sånt :3 Smartot jag glömde bort att klicka på Trout så vart tvungen att rida tillbaka till honom när vi var vid bryggan xP Som tur va så var det inte bara jag som hade glömt ;3
Vi red iväg till bryggan :3
Sen på Luc's signal skulle alla börja fiska. Hon räknade ner till 3 och så skyndade alla att kasta i spöna :3
Jag är inte direkt så bra på att fiska (avskyr det faktiskt xP), men för en gångs skull så gick det faktiskt fort för mig att få fisk :D Annars kan jag stå i typ 15 min och fiska x) Och det skedde ett litet missförstånd mellan mig och datorn.. Jag klickade när flötet var nere, men datorn reggade inte det så det kom upp "Du var för långsam...". Men det gick bra ändå;
Jag lyckades faktiskt få upp alla 5 fiskar först cx Erfaren ryttare i 3 dagar var priset ^,^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0