Plans ;)

Hejhopp :D Idag har jag lyckats övertala pappa om att köpa SC till mig ^^ Självklart tänker jag köpa en till pålle x)
Och jag har bestämt mig vilken; Den första (Holländska varmblodet) ^^
Sen länge har jag gillat honom (redan innan HF kom faktiskt) så det kändes som att det var dags att slå till och få honom flyttad till mig :3
Han ska kallas Grouse (oavsett vad han heter, Grouse ska det vara), och sen vad hans riktiga namn ska vara får vi se x3
Först hade jag tänkt mig Ashblood, men det passar inte riktigt honom (och jag har ju Summerblood redan), så vi får se vad det blir :3
Men idag ska jag iväg och rida en häst för första gången (irl) c: En isis som heter Tinna ^^ :P.

Och så tänkte jag på en till sak; Mina hästnamn är ovanliga.
Jag har aldrig sett en häst som heter Farrain under hela min speltid, jag har sett 2 hästar till som heter Midnightmadness (varav 1 var från den engelska servern). Aldrig sett en häst som heter Summerblood heller. Vet du någon häst som heter så? :3
Kommentera gärna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0