Sommaren 2013

Hola! xD
Nu är det bara 4 dagar kvar i skolan för mig, innan det bär av till högstadiet c; Självklart är det ju sommarlov emellan x)
Men nu till veckan går jag måndag-onsdag. På torsdag-fredag är vi lediga, men jag fyller år på fredagen så det blir nog inte så aktivt från min sida då x)
Lördag-söndag ska jag iväg på klassresa med de andra 6:orna (det sista vi gör tsm D'x)
Måndagen nästa vecka går jag till 2 ungefär, skolavslutning kl 6 på kvällen o sen är det sommarlov :DDDD
Men vid midsommar ska jag iväg på campingtur (igen ^_^) med grannarna o blir borta i 3-5 dagar (har inte koll på sånt, låter föräldrarna fixa allt xD) och undertiden så kommer Danne (POTT NISSE) elr Emelie förhoppningsvis ta hand om mina pållar (har inte frågat dem än xP)
Senare i sommar ska jag bo i stuga någonstans med mina föräldrar + morfar, men jag vet inte riktigt när...
Den 20:e augusti börjar skolan igen och då kmr jag satsa hårt på att få bra betyg så jag kan välja fritt sen när jag går upp till gymnasiet :3 Sen vet jag inte hur långa dagarna kommer vara, men jag skulle sikta emot att jag kommer hem vid 4/5 någon gång ;3
Ja, där har ni hela min sommar cx

Trackback

RSS 2.0