Ehm ja..

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med bandicam.. Bilderna finns bara inte när jag ska ladda upp dem på bloggen..
Jag kanske ska återgå till Fraps? Men jaja.. Får ta tag i det där imorgon..

Jo, imorrn kväll ska jag åka bort och kommer inte hem förrän på måndag kväll. Sen till veckan ska jag bort torsdag-söndag så bloggen lär vara död då (jag förstår mig inte på tidsinställda så...).
Men jag har bett Danne ta hand om min Ängel medan jag är borta ;>
Imorgon går hon förresten upp i level 8a :D Jag tror aldrig jag varit så motiverad till att levla en häst.. Men Ängel är ju trotts allt min ängel <3 ;)
Det får väl bli några textinlägg imorgon om jag inte får ordning på bandicam ;3
Sen får vi se om jag hinner lägga upp en summering av dagen (morgondagen) imorgon innan jag åker eller under resan (det kommer bli en lång bilfärd då xc) ;3

Nej nu ska jag kolla vidare på Oss torpeder emellan 2 ;)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0