Jaha *suck*

Nu sitter jag här, vid världens segaste dator, och försöker installera SSO. Anledning?
Igår, vid 15 något, började det åska hos oss. Blixten kommer före smällen så helt plötsligt lös det upp i hela huset.. Pappa o jag va hemma, men eftersom det inte smällt något innan satt allt i (datorer, tv:apparater, modem, ja hela rubbet). Blixten slog kort sagt ut vårt trådlösa modem. Som tur var hann vi dra ur datorerna, men modemet kunde inte räddas.. (Det låter så dramatiskt cx)
I vårt hus är det 2 våningar, och på övervåningen är dator jag alltid sitter vid (som har SSO och det installerat) och på undervåningen har vi husets segaste dator, som däremot står precis vid platsen där vi har vårt modem. Pappa fixade internet till datorn här nere, men den där uppe måste ha ett trådlöst internet. Så jag måste sitta vid den slöaste dumburken och försöka installera SSO (vilket inte går så bra för tillfället....).
Men men.. Det blir ingen mer bloggning nu på dagen (har inte Bandicam installerat och jag vet inte om datorn överlever det.. owo") och jag ska se om jag ens kan ta mig in på SSO något nu (vilket skulle behövas då jag jättegärna vill levla Ängel..)
Men jaja. Ciao!
 
(Tog några bilder från arkivet)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0