Måndag...

Jaha, då va det måndag igen då...

Positiva saker med idag:
• Summerblood går upp i level 13 :)
• Jag får fortsätta med Winti's (från och med nu kallas han även Winti :3) inridning :)
• Alla pållar får grön smiley igen :D (hann inte logga in ngt i lördags D:)
• Om man räknar bort idag; 3 dagar kvar innan sommarlov!!!!! :DDD (skoldagar alltså ;3)
• 1 dag närmre min födelsedag ^^ (fyller som sagt på fredag ;>)
• Aktivitet med MW >:D

Negativa saker:
• Skola 😒
• 1 dag närmre helgen (hahaha, det trodde jag aldrig att jag skulle säga xD)
• Måste gå upp tidigt
• Skola (igen) 😒
• Vi har idrott idag 😞 (gillar inte idrott om det inte är något med ridning/orientering ;3)

Ja.. Vilken trevlig måndag :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0