Rubrik sökes

Just nu sitter jag och dampar på uppdatera knappen på hemsidan och stirrar blint på denna pålle på min telefon:
Just den bilden ändrade min uppfattning om frieserhästen. Dennes graciösa steg och ja.. *-*
Men om 20 min ska jag ner till min farmor och äta (+ tjäna lite pengar genom att klippa deras vovve ^^) så jag återkommer väll när servern har öppnat ;)
 
 
Sen innan jag publicerar detta inlägg: Innan jag köper en frieser kommer jag kolla väldigt nogrannt på hur de ser ut när de står där (hur hovskägget är, manen, svansen, luggen, jämnföra storleken och kolla hur kroppsformen är) och sen leta reda på någon som redan köpt en och kolla hur hästen ser ut med utrustning och ryttare på. (+ hur röreslerna ser ut, då de tydligen ska lyfta mer på hovarna i traven o galoppen)
Så om du köpt en och läser detta lite efter: Möt mig i Steves stora paddock kl 15.00 c;
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0