Yiha!

Har ni kollat uppdateringen? Om inte; kolla den NU!!! ;D
Supertaggad tills jag får logga in (bloggar via mobil nu) och kolla in uppdatering :3
Jag vet redan hur jag ska styla mina pållar :3 ^_^

Farre ska behålla sin man och svans, vill inte ändra något på honom :3
Maddie ska få det längsta som finns (typ som SB om det inte finns något längre).
SB ska behålla sitt :3
Skotte ska behålla sitt om jag inte hittar något som passar honom bättre :}
Winte ska få en snyggare svans och STÅENDE man :D
Fast förhoppningsvis är det inte för dyrt (en frisyr kommer väl säkert kosta ca 150 SC bara därför... 😒 >_>) för jag har bara 47 SC kvar... *visslar oskyldigt*
Men jag fyller år på fredag så troligtvis får jag lite pengar som ska gå till SC nästa dubbel-SC-helg x3

(Skrivet 14.10, dock seg publicering xP)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0