YEY :D

Dubbla Star Coins vid alla köp i helgen! Köp Star Coins i helgen så får du dubbelt så många!
Samma gäller när du köper Star Rider, då dubblar du mängden Star Coins du normalt skulle fått!


Om du köper 500 Star Coins får du alltså 1000 Star Coins!
Köper du en månads Star Rider får du alltså 200 Star Coins istället för 100!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 


 
Detta är precis vad jag behöver x)
Uppdaterade nyhetssidan för cirka 30 min sedan, och då stod det inget (Min tanke var *Men snälla det måste vara dubbla sc helg i helgen! x(*) så såg jag i globala att en tjej skrev att det var dubbel-sc-helg i helgen :D
Bästa då jag ska köpa en till pålle ;D Men jag behöver er hjälp innan jag köper SC och sånt (inlägg om det kommer upp snart c;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

RSS 2.0